Захист курсових проектів з дисципліни
«Технологія будівельного виробництва»
   Відповідно до навчального плану підготовки бакалаврів денної та заочної форм навчання спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво) студенти (24-Пр (Б), 35-Пр (Б) та 20-22 Пр (Б) груп) факультету технологічної і професійної освіти протягом другого півріччя працювали над розробкою курсового проєкту з дисципліни «Технологія будівельного виробництва». Мета якого: поглибити, узагальнити та закріпити знання з навчальних дисциплін будівельного спрямування, застосувати їх при вирішенні конкретного фахового завдання, формування навичок самостійної роботи з навчальною і науковою літературою, обчислювальною технікою та сучасними інформаційними технологіями.
   21 травня 2020 року студенти вищезазначених груп зробили черговий крок уперед на шляху професійної підготовки, представили результати власної роботи науково-пошукового характеру (курсові проекти), керівниками яких виступили досвідчені науково-педагогічні працівники кафедри професійної освіти та комп’ютерних технологій Литвинова Н. В., Перункок О. М. та Гриценко Л. Г. Захист проводився в умовах дистанційного режиму за допомогою програмного забезпечення «Zoom» на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.
   У процесі захисту курсових проєктів здобувачі освіти показали високі результати, які відобразились у розроблених ними технологічних картках на виконання будівельно-монтажних робіт, де вони відтворили способи і методи виконання окремих видів робіт, розробили графіки тривалості всіх видів робіт, визначили необхідну кількість робітників, матеріальних і технічних ресурсів, а також визначили прогресивні технології виконання будівельних процесів, підбору технічних засобів виконання робіт, визначили об’єми робіт, склали калькуляцію трудових затрат та розрахували техніко-економічні показники відповідно до отриманих завдань.
 
 
 
 
 

   Підбиваючи підсумки, можна впевнено стверджувати, що студенти ОПП 015 «Професійна освіта (Будівництво)» освітнього ступеня бакалавр отримали цінний професійний досвід та показали високий рівень фахової підготовки.