- Перегляди: 17
З 11 по 13 червня на кафедрі технологічної та професійної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка відбулася підсумкова атестація здобувачів освітнього рівня «бакалавр», які навчалися за ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)».
- Перегляди: 21
28 травня 2024 р. відбулося розширене засідання кафедри технологічної і професійної освіти Глухівського НПУ ім.О.Довженка щодо обговорення змін та оновлення проєктів освітніх програм на 2024/2025 н.р. для здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському), другому (магістерському), третьому (освітньо-науковому) рівнях вищої освіти.
- Перегляди: 22
27 травня 2024 р. відбулося засідання робочої групи з перегляду ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» з підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014.10 «Середня освіта (Трудове навчання та технології)».
- Перегляди: 21
27 травня 2024 р. відбулося засідання робочої групи з перегляду ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта, предметною спеціальністю 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології).
- Перегляди: 35
Викладачі та здобувачі освіти кафедри технологічної і професійної освіти взяли участь у Звітних науково-практичних конференціях викладачів, докторантів, аспірантів та молодих учених, здобувачів вищої та фахової передвищої освіти «НАУКА ТА ОСВІТА В УМОВАХ ВІЙНИ: ГЛУХІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА», що відбувалися протягом 23-24 травня 2024 року в Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка з нагоди святкування Дня науки та 150-ї річниці заснування університету.
Робота відбувалася в змішаному форматі з використанням платформи Zoom.
23 травня 2024 р. викладачами та докторантами кафедри були обговорені результати досліджень, присвячених вивченню інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів технологій, можливостей науково-дослідницької діяльності в системі розвитку творчості майбутніх педагогів, розгляду особливостей проведення лабораторного практикуму із загальної фізики в умовах воєнного стану, аналізу типів проєктів для розвитку креативності майбутніх учителів технологій, особливостей проведення лабораторного практикуму з освітньої робототехніки та автоматики в умовах дистанційного навчання. Розглядалися результати досліджень щодо процесу формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій в умовах нової освітньої парадигми, методичні аспекти навчання старшокласників створенню одягу в етностилі, щодо можливостей формування технічного мислення майбутніх учителів технології під час проведення лабораторного практикуму з технічних дисциплін в умовах дистанційної освіти, а також формування графічної компетентності вчителя технологій засобами комп'ютерної графіки, аналізувалися теоретичні засади й особливості формування цифрової компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.