ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ» ВІДБУЛАСЯ
   14 травня на факультеті технологічної і професійної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка вже традиційно відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція ,,Актуальні проблеми технологічної і професійної освіти”. Ініціатором проведення Конференції стали кафедра технологічної і професійної освіти та кафедра професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва.
Співорганізаторами конференції виступили Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Федеральний інститут професійної освіти (Німеччина), Вища лінгвістична школа в Ченстохові (республіка Польща), Резекненська технологічна академія (Латвійська республіка), Республіканський інститут професійної освіти (республіка Білорусь), Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякіна (республіка Білорусь).
Конференція відбулася на високому організаційному та науковому рівнях. Обрана тема науково-практичної конференції послугувала плідним підґрунтям для обміну думками між українськими та зарубіжними науковцями, обговорили найактуальніші науково-прикладні проблеми технологічної і професійної освіти: концептуальні засади модернізації вищої, фахової передвищої та професійної освіти; зміст і методики технологічної освіти в умовах Нової української школи; методичні основи забезпечення якості професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти; науково-методичні засади професійної підготовки та розвитку педагогічних працівників закладів освіти; інформаційно-освітнє середовище закладів освіти; вітчизняний і зарубіжний досвід розвитку технологічної і професійної освіти тощо.
   Участь у конференції взяли науковці, викладачі вишів, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, учителі трудового навчання та технологій, докторанти, аспіранти (усього 285 осіб), серед учасників конференції були доповідачі із Сполучених Штатів Америки, Німеччини, Угорщини, Латвійської республіки, республіки Польща, республіки Білорусь, республіки Казахстан. Викладачі кафедр мали можливість спілкування з учасниками конференції з різних навчальних закладів України та зарубіжжя за допомогою використання новітніх медійних технологій.
   У форматі Конференції її учасники мали змогу долучитися до проведення вебінару «Концепція оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової передвищої освіти», який було проведено завідувачем лабораторією науково-методичного супроводу підготовки фахівців у коледжах і технікумах Інституту професійно-технічної освіти НАПН України Каленським А. А.
   Учасники вебінару відмітили, що для ефективного контролю успішності студентів важливо не лише виявити те, що вони знають і вміють, а й об’єктивно оцінити їхні знання та вміння. Підсумком контролю має бути оцінювання, що передбачає зіставлення того, що студенти засвоїли, з тим, що вони мали засвоїти відповідно до вимог освітньо-професійної програми (освітнього стандарту). Окресливши такий вектор наукового пошуку щодо розв’язання проблеми, учасники заходу зосередили увагу на сучасних принципах, умовах, критеріях оцінювання результатів навчання, схарактеризували комплекс методів об’єктивного оцінювання компетентнісних досягнень студентів, ознайомили учасників з моделлю методичної системи тощо.
Висловлюємо подяку керівництву Глухівського НПУ ім. Олександра Довженка в особі ректора, доктора історичних наук, професора О. І. Курка, за підтримку ініціатив кафедр факультету (кафедри технологічної і професійної освіти (завкафедри – доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України В. П. Курок) і кафедри професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва (завкафедри – доктор педагогічних наук, професор В. І. Ковальчук)).