Особливості дистанційного навчання студентів
ОПП 015 «Професійна освіта (Будівництво)»
Бакалавр четвертого року навчання, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво), студент 45 Пр (Б) групи Тимченко Віталій.
- Як для Вас проходить карантин?
«Під час карантину в Україні, я залишаюсь вдома заради свого здоров’я та здоров’я своїх рідних, навчаюсь дистанційно».
- Як, на Вашу думку, вплине карантин на професійну здатність випускників ЗВО в Україні?
«Вважаю, що кожен здобувач освіти, хто дійсно хоче працювати на якість, буде навчатись, незалежно від умов карантину. Адже, після закінчення університету перед кожним постане питання працевлаштування. Є час задуматись, розставити пріоритети».
- Як краще навчатись та розвиватись у період карантину в Україні?
«В умовах епідемії COVID-19 особливого значення набула дистанційна форма навчання. Викладачі роблять все, щоб студенти продовжували отримувати знання ефективно, а головне безпечно. Дистанційні освітні ресурси дають можливість безпосереднього спілкування студентів з викладачем, неперервного контролю якості засвоєних знань, здійснення індивідуального підходу в навчанні, адаптації навчального матеріалу до особистого темпу засвоєння кожним студентом. Навчання може відбуватися у зручний час, виконуючи завдання за індивідуальними розкладом, з максимальною зручністю для всіх учасників освітнього процесу».
- У Вас є поради для викладачів?
«Викладачі прикладають багато зусиль для того, щоб карантин не відобразився негативно на знаннях студентів. Для кращого засвоєння інформації варто розширити види навчальної роботи, що використовуються при традиційному навчанні. Звичайні лекції можна замінити відеолекціями, слайд-лекціями; практичні заняття – індивідуальними комп’ютерними тренінгами, лабораторні заняття супроводити відео, щоб ми могли змогу бачити послідовність виконання роботи».
Бакалавр другого року навчання, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво), студент 24 Пр (Б) групи Нємцев Андрій.
- Як Ви ставитесь до дистанційного навчання?
«Загалом моє ставлення до дистанційного навчання позитивне, воно має свої переваги і недоліки. До переваг я відношу перебування вдома в колі родини, самостійний вибір часу протягом дня для вивчення теоретичного матеріалу та виконання практичних завдань. Недоліком є відсутність прямого спілкування з викладачем, одногрупниками та необхідність самостійного опрацювання навчального матеріалу. На мою думку, в процесі аудиторних занять матеріал засвоюється краще».
- Які труднощі у Вас виникають у процесі дистанційного навчання?
«Для мене єдиною складністю є те, що іноді бувають перебої у роботі мережі Інтернет. Викладачі надсилають необхідні навчальні матеріали, і ми виконуємо завдання в електронному вигляді або письмово, а потім звітуємо за вимогами. Зазначу, що ми працюємо з викладачами через Google Classroom, Viber, електронну пошту та проводимо конференції в Zoom. Якщо виникають питання, то викладачі завжди надають нам консультації».
Бакалавр другого року навчання, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво), студентка 24 Пр(Б) групи Яременко Ірина.
- Чи підходить дистанційне навчання для молодої мами-студентки?
«Для мене дистанційне навчання – це справжня насолода! Так як я молода мати-студентка, онлайн-навчання дає мені можливість приділяти більше часу дитині, домашнім справам та й самому навчанню, а не витрачати його на дорогу, оскільки я проживаю за межами міста. Найкращим часом для навчання є ніч, коли вся родина відпочиває і не відволікає мене. Мені зручно отримувати завдання від викладачів через Viber та Google Classroom. Загалом я задоволена дистанційним навчанням на 100 %. Бажаю всім викладачам терпіння, а студентам розуму та наполегливості. Будьте здорові!».
Бакалавр першого року навчання, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво), студент 14 Пр(Б) групи Супрунов Євген.
- Чи змінилося Ваше ставлення до навчання під час карантину?
«Із упровадженням дистанційного навчання, насамперед, змінились умови, де відбувається навчання, адже із університетської аудиторії воно перемістилося до домашньої оселі, що змусило поєднувати вирішення питань освіти і домашні клопоти. Дистанційно чи в аудиторіях університету, але все ж таки це навчання».
- На яких дистанційних платформах Вам подобається працювати?
«Дистанційне навчання відбувається за допомогою Viber, Google Classroom, Zoom через групи, створені викладачами для дисциплін, які вони викладають. Завдання ми отримуємо вчасно, а консультації можемо отримувати навіть у неробочий час. Мені більш за все подобається працювати через платформу «Google Classroom». Також зручно спілкуватись через електронну пошту. Знаходиться час і на виконання творчих завдань. Так, наприклад, з дисципліни «Інженерна геодезія» я розробив буклети, які стануть у нагоді для вивчення геодезичних приладів. Результат нашої співпраці з викладачем можна бачити на фото».