СПИСОК НАУКОВИХ ПРАЦЬ

Ігнатенко Ганни Володимирівни, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва

 

Монографія

  1. Ігнатенко Г. В. Підготовка майбутніх вчителів до організації проектної діяльності на уроках трудового навчання. / Г. В. Ігнатенко //Комплексний підхід до фахової підготовки сучасного вчителя початкових класів / монографія / За ред. М. С. Вашуленка. Глухів: РВВ ГНПУ ім.. О. Довженка, 2012. С. 292-306.
  2. Ihnatenko Hanna Formation of creative personality of a future teacher in terms of higher education institution. Формування творчої особистості майбутнього педагога в умовах вищого навчального закладу / Hanna Ihnatenko, Oleksandr Ihnatenko // Transformations in Contemporary Society: Humanitarian Aspects. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2017; ISBN 978-83-62683-99-4S.229-241.
  3. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Роль кейс технології у формуванні методичної компетентності майбутніх викладачів закладів професійної освіти/ innovates and information technologies in education. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology Monograph 18. s. 276-287
  4. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Подготовка будущих педагогов к обучению леворуких учащихся как составляющая их профессиональной компетентности / Международная коллективная монография. Педагогика многообразия: инклюзивный подход к организации образовательного процесса в гетерогенной среде. Мозырь, 2018.навчально-методичні видання 
  5. Ігнатенко Г. В. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з теорії та методики трудового навчання ( для студентів спеціальності 7.010101. Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання) / Г. В. Ігнатенко . Глухів, РВВ ГДПУ, 2001. 38 с.
  6. Ігнатенко Г. В. Розвиток самостійності в навчально – виховному процесі як одна із головних умов виховання національно – свідомої особистості школяра // Виховання національно – свідомої особистості школяра (методичні рекомендації) За ред.. Д. О. Тхоржевського. Глухів: РВВ ГАПІ. -2001. С. 76-81.
  7. Ігнатенко Г. В. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи із професійної педагогіки. Глухів, РВВ ГДПУ, 2004. 30 с.
  8. Ігнатенко Г. В. Професійна педагогіка – педагогіка професійно – технічної освіти. Частина 1. Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. 98 с.
  9. Ігнатенко Г. В. Підготовка майбутніх інженерів – педагогів до розвитку творчого мислення учнів ПТНЗ / Педагог професійної школи: Методичний посібник (за матеріалами педагогічного подіуму «Авторські методики в підготовці педагога професійного навчання» /Укладач Л. В. Нестерова. РВВ ГНПУ ім.. О. Довженка,2011. Вип.3. С. 132-133
  10. Ігнатенко Г. В. Ліплення із солоного тіста // Комплект навчальних програм курсів за вибором з освітньої галузі «Технологія» для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів:навчальні програми/ Г. В. Воїтелєєва, Г, В. Ігнатенко, С. В. Білевич та ін.; за ред. Воїтелєєвої Г. О. Глухів РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2012. С.15-19.
  11. Ігнатенко Г. В. Художня обробка паперу // Комплект навчальних програм курсів за вибором з освітньої галузі «Технологія» для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів:навчальні програми/ Г. В. Воїтелєєва, Г, В. Ігнатенко, С. В. Білевич та ін.; за ред. Воїтелєєвої Г. О. Глухів РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2012. С.15-19 С. 39-43
  12. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Професійна педагогіка: навчальний посібник. Киъв: Видавничий Дім «Слово», 2013. 352 с.
  13. Ігнатенко Г. В. Трудове навчання у 5-9 класах – обов’язковий блок: основи матеріалознавства, технологія виготовлення виробів. Блок 1,3 /[ Ігнатенко Г. В. О. С. Благосмислов, О. М. Литвин, І. В. Білевич, Н. А. Гришакова]; за заг. ред. Г. В. Ігнатенко. Харків: Основа:,2014.190 с.
  14. Ігнатенко Г. В. Трудове навчання у 5-9 класах – обов’язковий блок: основи матеріалознавства, технологія виготовлення виробів. Блок 2/[ Ігнатенко Г. В., Білевич С. В., Воїтелєва Г. О., Хоруженко Т. А.]; за заг. ред. Г. В. Ігнатенко. Харків: Основа, 2014.176 с.
  15. Методичні рекомендації до творчого конкурсу з трудового навчання / В.П.Курок, Г. В. Ігнатенко, О. С. Благосмислов, С. С. Марченко. Глухів : РВВ Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2015. 60 с.
  16. Ігнатенко Г. В. Загальні засади методики професійного навчання / Г. В.Ігнатенко, С. В. Ігнатенко, О. В. Ігнатенко, Є. І. Єрмоленко; за . ред.. Г. В.Ігнатенко. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2016. 76 с.
  17. Науково-дослідна робота в технологічній освіті: навчальний посібник для студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) / Укладачі В. П. Курок, Г. О. Воїтелєва, Г. В. Ігнатенко / за редакцією В. П. Курок – Глухів, РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2016 - 188 с.
  18. Ігнатенко Г.В., Опанасенко В.П., Самусь Т.В. Формування методичної компетентності педагогів професійного навчання в процесі педагогічних практик: навчальний посібник. Суми, 2017. 112 с.
  19. Ігнатенко Г.В., Ігнатенко С.В., Логінов М.І., Росновський М.Г., Опанасенко В.П., Самусь Т.В., Вовк Б.І., Єрмоленко Є.І., Маринченко Є.О. Методичні рекомендації до проходження практик для студентів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, освітні ступені «бакалавр» та «магістр» спеціальність 015 Професійна освіта спеціалізація 015.18 Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства. Суми, 2018. 144с.
  20. Ігнатенко Г.В., Вовк Б.І., Маринченко Є.О. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з професійної педагогіки. Суми, 2018. 52 с.

 Статті в наукових збірниках, тези доповідей на конференціях

  1. Ігнатенко Г. В. Формування самостійності у процесі трудового навчання / Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук. - метод. зб. Вип.1. Київ – Слов’янськ: ІЗМН – СДПІ. 1997. С. 82-85.
  2. Ігнатенко Г. В. Виховання самостійності учнів на уроках трудового навчання / Наукові записки: Збірник наукових статей. К. НПУ. 1998, Вип.. 2. С. 53 -58.
  3. Ігнатенко Г. В. Розвиток самостійності в процесі трудового навчання – основа підготовки школярів до творчості / Творчість, духовність, гуманізм в просторі освіти: Збірник доповідей науково – практичної конференції 20-21 жовтня 1998 року м. Вінниця. У 2-х томах. Том 2 . Вінниця: «універсам – Вінниця», 1998. С. 101-105.
  4. Ігнатенко Г. В. Спрямованість навчального процесу на виховання самостійності учнів // Придніпровський науковий вісник. Педагогіка та соціологія. 1998. №45 (112). С. 17-21.
  5. Ігнатенко Г. В. Розвиток самостійності школярів на уроках «Обслуговуючої праці» // Наука і сучасність: Збірник наукових праць НПУ. К.: Логос. 1999, ч. 3. С. 76-85.
  6. Дмитренко П. В., Ігнатенко Г. В. Чинники розвитку самостійності школярів на уроках трудового навчання / Наукові записки: Збірник наукових статей. К. НПУ. 1999, Ч. 2.С. 3 -12.
  7. Ігнатенко Г. В. Умови підвищення ефективності розвитку самостійності школярів на уроках трудового навчання /Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 20.-Рівне: РДГУ, 2000.№ 12/2.С. 226 - 229.
  8. Ігнатенко Г. В. Можливості обслуговуючої праці для розвитку особистості школяра// Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 18. Херсон: Айлант, 2000. С. 86 – 91.
  9. Ігнатенко Г. В. Значення самостійної практичної роботи в процесі трудового навчання для розвитку та виховання школярів /Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 15. Рівне: РДГУ, 2001. С. 69 - 72.
  10. Ігнатенко Г. В. , Матющенко Н. Ю. Особливості включення ліворуких дітей до практичної діяльності /Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 20. Рівне: РДГУ, 2002. С. 44-47.
  11. Ігнатенко Г. В. Шляхи підвищення ефективності викладання курсу «Теорія і методика трудового навчання» /Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 4. Глухів: ГДПУ, 2004. С. 62-65.
  12. Ігнатенко Г. В. , Дмитренко Т. А. Впровадження нових інформаційних технологій у процесі поточного контролю навчальних досягнень студентів. /Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 30.-Рівне: РДГУ, 2005. - С. 102 - 106.
  13. Ігнатенко Г. В. Технології виховання та розвитку учнів початкових класів у процесі трудового навчання. / Сучасні вимоги до виховної діяльності вчителя початкових класів.// Матеріали ІІІ регіональної науково практичної конференції. Бар, 2006. 266 с.
  14. Ігнатенко Г. Впровадження кредитно – модульної системи у процесі вивчення курсу «Теорія і методика трудового навчання» // Інноваційні технології в професійній підготовці вчителя трудового навчання: проблеми теорії і пратики: Зб. Наук. Праць. Вип.. 1. / Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. Полтава: ПДПУ, 2006р. С. 79-81.
  15. Ігнатенко Г. Хоруженко Т. Застосування інформаційних технологій у процесі поточного контролю навчальних досягнень студентів з фахових дисциплін ( на прикладі підготовки вчителя трудового навчання) // Інноваційні технології в професійній підготовці вчителя трудового навчання: проблеми теорії і пратики: Зб. Наук. Праць. Вип.. 1. / Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. Полтава: ПДПУ, 2006 р. С. 87 - 93.
  16. Ігнатенко Г. Професійна адаптація учнів професійно – технічного закладу /Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Глухів: ГДПУ, 2007.
  17. Ігнатенко Г. Інтерактивні технології у процесі трудового навчання. / Сучасний учитель початкових класів як вихователь // Матеріали ІУ Міжрегіональної науково – практичної конференції. Бар, 2008, 240 с..
  18. Ігнатенко Г. Формування педагогічної компетентності у майбутніх педагогічних працівників у процесі вивчення курсу «Професійна педагогіка». Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць №22. Спеціальний випуск: Формування професійної компетентності майбутніх педагогів. 2008. Кривий Ріг:КДПУ,2008. 298 с.
  19. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Формування педагогічної компетентності у майбутніх вчителів під час проходження педагогічних практик. /Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск -13. Глухів: ГДПУ, 2009. С.70-73 .
  20. Ігнатенко Г. В. Компетентністний підхід у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школи./Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. Наук. Праць. – Випуск 26/ Редкол.: М. І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. С. 267-270.
  21. Ігнатенко Г. В. Педагогічна майстерність (за твором А. С. Макаренка «Педагогічна поема») // Педагогічні науки: Збірник наукових праць. Частина друга. Суми: Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка,2009. С. 72-78.
  22. Ігнатенко Г. В. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до викладання предмету «трудове навчання» / Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. Наук. Праць. Випуск 30/ Редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010 . С.328-331.
  23. Г. В. Ігнатенко, Суровицька О.І. Засоби активізації самостійної роботи студентів при вивчені основ теорії трудового навчання /Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 14. Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2010. С.122
  24. Ігнатенко Г. В. Місце краєзнавства у технологічній освіті старшокласників // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Краєзнавство і туризм у соціокультурному розвитку особистості», 24 - 25 лютого 2011 року. Глухів.: РВВ Глухівський НПУ ім. О. Довженка.2011. С. 44-46 с.
  25. Ігнатенко О. В., Ігнатенко Г. В. Інформаційні джерела як засіб проектної технології у педагогічній діяльності вчителя/ О. В. Ігнатенко, Г. В. Ігнатенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.. М. П. Драгоманова. Серія 5 «Педагогічні науки; Реалії і перспективи» - Випуск 30. Збірник наукових праць за ред.. проф.. М. С. Корця К.: Вид-во НПУ ім.. М. П. Драгоманова, 2011. 254 с.
  26. Ігнатенко Г. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження проектної технології на уроках трудового навчання /Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск17. Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2011. C. 173-178
  27. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Наступність як умова реалізації проектно-технологічного підходу в освітній галузі «Технологія» // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 20. Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2012.С.252-257.
  28. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Технології ВЕБ2.0. у навчальному процесі.//Матеріали УІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Інформаційні технології в професійній діяльності 27 березня 2014 р. : м. Рівне . С.18-20
  29. Ігнатенко Г. В. «Роль мультимедійних презентацій під час професійного навчання майбутніх інженерів-педагогів». //«Інформаційні технології у професійній діяльності» Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції – Рівне: РВВ РДГУ.2015.С.47-48.
  30. Ігнатенко Г. В. Місце інфомаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки інженерів-педагогів // Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали звітної науково-практичної конференції за 2014 рік (м. Київ, 26 березня 2015 р.). Том 2./ Інститут професійної освіти НАПН України / За загальної редакції В. О. Радкевич .Київ, ІПТО НАПН України, 2015.С.90-92.
  31. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Формування компетентності майбутніх викладачів під час вивчення педагогічних дисциплін // Ключові компетентності в моделі сучасного фахівця. Збірник наукових праць I I I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 29 лютого 2016 р. / [наук. ред. О. І. Шапран, уклад. Н. П. Онищенко, Л. В. Ткаченко]– [ у 2 ч.] Переяслав-Хмельницький : ФОП Домбровська Я. М. , 2016. Ч.1.С.161-166
  32. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Методологічні засади формування фахової компетентності майбутнього педагога // Матеріали 1 Всеукраїнської науково-практичної інтернет - конференції «Сучасний стан проблеми та перспективи розвитку природничих наук та методик їх викладання» 24-25 березня 2016 року Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2016. 280 с.
  33. Ігнатенко Г. В. Місце інформаційних технологій у формуванні готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійного самовдосконалення // Матеріали науково-практичного семінару «Формування готовності педагогічних працівників професійних навчальних закладів до професійного самовдосконалення». Київ, 6 жовтня 2016 року.
  34. Ігнатенко Г. В. До питання педагогічних технологій під час засвоєння молодими науковцями освітньої складової освітньо-науковї програми// Матеріали ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар у веб-форматі «Розвиток дослідницької компетентності молодих науковців у контексті гармонізації систем підготовки ph.d. в ЄС» (15 травня 2017)
  35. Ігнатенко Г. В. Готовність викладачів професійного навчання до позанавчальної роботи як складник їх компетентності // «Сучасна гуманітаристика» збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 квітня 2017 р. – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.), 2017. С. 33-38.
  36. Ігнатенко Г. В. Методологічні засади формування фахової компетентності майбутнього педагога // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару, 6 квітня 2017 року. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2017. Ч. 1. 186 с.
  37. Ігнатенко Г.В., Маринченко Є. О. Інноваційні педагогічні технології в процесі підготовки майбутніх інженерів-викладачів // «Вісник» Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка. 2017. № 2 (34). С. 40-47.
  38. Ігнатенко Г.В. До питання педагогічних технологій під час засвоєння молодими науковцями освітньої складової освітньо-наукової програми // Матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного веб-семінару, присвяченого 25-річчю НАПН України15 травня 2017р, Київ. 2017. С. 27-29 .
  39. Ігнатенко Г. В. Методологічні засади формування фахової компетентності майбутнього педагога // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару 6 квітня 2017р. Ч. 1Глухів. 2017. С. 20-22 (0,14 д.а.)
  40. Ігнатенко Г.В., Ігнатенко О.В Педагогічні умови формування готовності педагога до впровадження в освітній процес особистнісно-розвивальних навчальних технологій // Сучасна гуманітаристика: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 13 жовтня 2017 року. Переяслів-Хмельницький 2017. Вип. 3.  С. 40-46 ( 0,4д.а.).
  41. Ігнатенко Г. В. Готовність викладачів професійного навчання до позанавчальної роботи як складник їх компетентності // «Сучасна гуманітаристика» збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 28 квітня 2017 р. №1. 2017. С. 33-38 (0,5 д.а.)
  42. Ігнатенко Г. В., Єрмоленко Є.І. Знаково-символічна наочність: сутність та класифікація. існик Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2017. № 33. 310 с.
  43. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. До питання наступності в побудові моделі проектної компетентності майбутніх педагогів. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск LXXXI Том 3. Херсон,2018. С.152-156
  44. Ігнатенко Г. В. Роль дисциплін циклу професійної підготовки у формуванні лідерських якостей майбутніх освітян. Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Лідерство – фундаментальний інструмент комунікації: європейський діалог». 14-18 вересня 2018р. Глухів, 2018. С. 20-22 (0,15 д.а.)
  45. Ігнатенко Г. В. До питання формування методичної компетентності у майбутніх викладачів професійного навчання. Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 22 – 23 травня 2018р. Глухів, 2018.  С. 41-43.
  46. Ігнатенко Г.В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу шляхом використання кейс-технологій. Матеріали ІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару 01 листопада 2018р. Суми, 2018. С. 22-25.
  47. Ігнатенко Г.В. Наукові засади співпраці класного керівника та психолога в умовах освітнього закладу. Матеріали регіонального семінару Підготовка майбутніх учителів до реалізації Концепції «Нова українська школа» 07 листопада 2018р.
  48. Ігнатенко Г.В., Кебець А.М. Теоретико-наукові засади планування позанавчальної роботи з учнями у закладах професійно-технічної освіти. Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 22 – 23 травня 2018р. Глухів, 2018. С. 189 – 191
  49. Ігнатенко Г.В., Коваль О.О. До питання моніторингу рівня навчальних досягнень майбутніх викладачів професійного навчання. Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 22 – 23 травня 2018р. Глухів, 2018. С. 191 – 193
  50. Ігнатенко Г. В. Спаських К.В. Теоретичні основи впровадження у процес професійного навчання уроку-гри. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Матеріали ІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару 01 листопада 2018р. Суми, 2018. С. 137 – 139.
  51. Ігнатенко Г. В.,Матлак О.В. Місце нетрадиційних організаційних форм у процесі професійного навчання. професійного навчання інноваційних технологій приготування конопляної трести. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Матеріали ІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару 01 листопада 2018р. Суми, 2018. С. 110 – 13.
  52. Ігнатенко Г. В., Макаренко В.Ю. До питання підвищення ефективності виробничого навчання шляхом упровадження елементів проблемності. професійного навчання інноваційних технологій приготування конопляної трести. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Матеріали ІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару 01 листопада 2018р. Суми, 2018. С.105 – 108.

 СТАТТІ В ЗАРУБІЖНИХ ВИДАННЯХ

  1. Ігнатенко А. В. Развитие самостоятельности школьников в учебном процессе/ Технолого – Экономическое образование: состояние, проблемы, перспективы. Материалы международной научно – практической конференции 12 марта 2003 года. Брянск, 2003. С. 204 – 206.
  2. Ігнатенко А. В. Подготовка будущих учителей к внедрению проектной технологии на уроках трудового обучения // Технологизация и инновационность образования как факторы развития экономики в современных условиях. Материалы международной научно-практической конференции 27-28 февраля 2012 г. Брянск: РИОБГУ, 2012 г. С. 199 – 202.
  3. Игнатенко А. В. Пути подготовки учителей технологии к организации проектной деятельности учащихся / А. В. Игнатенко //Материалы 111 Международной заочной научно-практической конференции. Мозырь, 12-13 марта 2013 г. Мозырь МГПУ им. И. П. Шамякина, 2013. С.212 – 2014.
  4. Ignatenko G.V. Ways of acquiring competence of subject teachers (technology) in order to work in schools with left-handed pupils / G.V. Ignatenko, A.V. Ignatenko. – L' Association 1901 « SEPIKE » – edition 09, 2015, p. 28-32.
  5. Игнатенко А. В., Хоруженко Т.А. Преемственность в изучении старшекласниками вариативных курсов // Материалы V Международной заочной научно-практической конференции «Актуальные проблемы технологического образования: школа, колледж, вуз». Мозырь. 3 ноября 2017 г.
  6. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Подготовка будущих педагогов к развитию творческого мышления учащихся как составляющая их профессионального мастерства // Актуальные проблемы технологического образования: компетентность, мастерство, инновации: материалы IV Международной заочной научно-практической конференция (г. Мозырь, 03 ноября 2015 г.) Мозырь, 2015 г. С.90-92.
  7. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Педагогічні практики як чинник формування методичної компетентності майбутніх педагогів Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. IІ Międz. Konf. Nauk.Prakt. / Pod red. S. Gorniaka. – Katowice: Nowa nauka, 2018. – 300 s. С. 203-207(Publikacja zawiera materiały z IІ Międzynarodowej Konferencji NaukowoPraktycznej „Nowoczesna nauka: teoria i praktyka”, która odbyła się 12 kwietnia 2018 r.)
  8. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко К. В. Формування самостійності як професійно-важливої якості особистості майбутнього викладача професійного навчання засобами кейс технології /Хуманитарни Балкански изследвания №4, 2018. С. 40 – 42.

СТАТТІ В ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ 

  1. Ігнатенко Г. В. Використання карток – завдань на уроках обслуговуючої праці як засіб виховання особистості школяра: Трудова підготовка в закладах освіти. 1999. № 2. С. 2-4.
  2. Ігнатенко Г. В., Рекун Л. М. Використання розвиваючих можливостей уроків обслуговуючої праці: Трудова підготовка в закладах освіти. 2000. -№ 4. С.12 -15.
  3. Ігнатенко Г. В. Художня обробка паперу 8 клас / Г. В. Ігнатенко // Трудове навчання в школі. 2012. №11-12 (47-48) С. 46-51.
  4. Ігнатенко Г. В. Ліплення із солоного тіста 8 клас / Г. В. Ігнатенко // Трудове навчання в школі. 2012. №11-12 (47-48) С.16-21.
  5. Ігнатенко Г. В.. Ліплення із солоного тіста 8 клас / Г. В. Ігнатенко // Трудова підготовка в закладах освіти. 2012.№ 10.С. 10-12.
  6. Ігнатенко Г. В. Методичні рекомендації до вивчення варіативного модуля «Технологія ліплення» 9 клас //Трудова підготовка в закладах освіти. 2012. № 9. С. 1-3, 30-34.
  7. Ігнатенко Г. В., Ромащенко Т. С. Українська текстильна лялька в народному вбранні (Буковина) // Трудове навчання в школі. 2013.№4 (64) С. 23-29.
  8. Ігнатенко Г. В., Ромащенко Т. С. Українська текстильна лялька в народному вбранні (Буковина) (продовження) // Трудове навчання в школі. 2013.№5 (65). С. 18 - 27.
  9. Ігнатенко Г. В., Ромащенко Т. С. Урок-подорож на тему «Регіональні особливості української народної вишивки» // Трудова підготовка в сучасній школі. 2013. № 2.С. 29 - 38.
  10. Ігнатенко Г. В. До питання використання підручника у процесі трудового навчання першокласників //Початкова школа.2013.№ 8.С. 44 - 45.
  11. Ігнатенко Г. В., Храмцова О. В. До питання вивчення варіативної складової технологій у 10-11 класах //Трудова підготовка в рідній школі. 2014. №1. С. 24-35.
  12. Ігнатенко Г. В., Дяченко М. О. Використання техніки «декупаж» у проектній діяльності учнів під час роботи з текстильними матеріалами. Трудове навчання в школі. 2015.№1-2 (109-119). С. 15 - 20.
  13. Курок В.П., Ігнатенко Г. В.  До питання підвищення активності учнів на уроках трудового навчання // Трудова підготовка в закладах освіти. 2015. № 2. С. 14-18.
  14. Ігнатенко Г. В. Позанавчальна виховна робота в системі формування професійної мобільності учнів. // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. Випуск 27. Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2015. С.164-169
  15. Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя. // Початкова школа. 2015.№ 6 . С. 45-50.
  16. Ігнатенко Г. В., Кондратенко О. В. Об’ємна аплікація з тканини // Трудове навчання в школі. 2016.№7 (139). С. 10-15.
  17. Ігнатенко Г. В., Галіцька М. А. Методичні засади включення учнів до проектної діяльності // Трудове навчання в школі. 2017. №1-2 (157-158). С. 7-11.