20 травня 2021 року відбулась Міжнародна науково-практична конференція з онлайн-трансляцією «Інноваційні моделі розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної і фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи", яка проходила на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України. Кафедра професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва виступила співорганізатором та активним учасником заходу. В роботі конференції взяли участь тематичні партнери з шести країн (Польща, Болгарія, Німеччина, Грузія, Молдова та Індія). На захід зареєстровано 624 учасники – педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти з 22 областей України. На пленарному засіданні виступили 15 спікерів.
Досвід кафедри представляв доктор педагогічних наук Ковальчук Василь Іванович з доповіддю «Створення інноваційно-розвивального середовища закладу освіти». У своєму виступі Василь Іванович зробив акцент на ролі інноваційно-розвивального середовища закладу освіти в розвитку науково-методичної компетентності педагога. Доповідач відзначив, що пріоритетом професійного розвитку педагога є необхідність набуття компетентностей на науковому рівні, створенні умов для його особистісного зростання і розвитку творчого потенціалу.
Тематика доповідей віддзеркалювала проблеми розвитку науково-методичної компетентності педагогів в умовах суспільних та освітніх викликів; впровадження інноваційних моделей розвитку науково-методичної компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти; зарубіжного досвіду розвитку науково-методичної компетентності педагогічних працівників; реалізації сучасних освітніх практик у професійній діяльності як показника рівня науково-методичної компетентності; шляхів розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти в сучасних умовах; застосування можливостей відкритого освітнього середовища для розвитку науково-методичної компетентності педагогів.