Настановна конференція з педагогічної практики для студентів 6М-Пр(М) групи

   Відповідно до наказу №8-СТ-П «Про педпрактику» для студентів, що навчаються за освітньою програмою здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства) відбулася настановна конференція з педагогічної практики.


   Модерував захід відповідальний за практичну підготовку доцент кафедри професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва Віталій ОПАНАСЕНКО, який окреслив загальні цілі, мету, завдання та функції педагогічної практики в межах оновленої освітньої парадигми, а також зазначив, що Науково-педагогічна практика у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти є важливим складником фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання.
   Її метою є формування професійних компетентностей, що визначають здатність магістранта до викладання дисциплін професійно-теоретичної підготовки кваліфікованих робітників та здійснення виховної роботи в ролі класного керівника учнівської/студентської групи.
Керівники практики від університету Тетяна САМАМУСЬ, Василь КОВАЛЬЧУК, Богдан ВОВК, звернули увагу на особливості проведення залікових уроків та виховних заходів, діагностування здобувачів освіти, під час науково-педагогічної практики. Студенти отримали інформацію (алгоритм проведення практики, методичні поради щодо організації освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти тощо).
   Також студентів було ознайомлено з програмою, проєктом наказу про проходження виробничої педагогічної практики та звітною документацією, яку вони повинні підготувати для участі в підсумковій конференції.
З 13.02.2023 р. до 26.03.2023 р., студенти будуть виконувати обов’язки викладача у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти відповідно до укладених угод. Під час виконання завдань цієї практики здобувачі освіти будуть поглиблювати знання щодо системи організації освітнього процесу, переймати передовий педагогічний досвід педагогів професійного навчання, набувати досвіду з проведення уроків теоретичного навчання, виховних заходів та ін.
   Педагогічна практика «Науково-педагогічна практика у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти» є важливим складником фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Упродовж її проходження студенти виконують обов’язки викладача дисциплін професійно-теоретичної підготовки та класного керівника (Куратора) учнівської/студентської групи закладу освіти.
   Бажаємо нашим студентам успішного проходження практики!

00

4

7