ВІДБУВСЯ ЗАХИСТ НАВЧАЛЬНО-ЗАЛІКОВОЇ ПРАКТИКИ
«НА РОБОЧОМУ МІСЦІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ»

9 листопада 2023 року на кафедрі професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва відбувся захист студентами 23-Пр(М) та 34-Пр(М) груп спеціальності 015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) навчально-залікової практики (на робочому місці майстра виробничого навчання) в онлайн режимі за допомогою платформи Zoom. 

У роботі конференції взяли участь: стейкхолдери від баз практик – Авраменко Є. В., голова циклової комісії агроінженерних дисциплін ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ», Шилко С. О., завідувач відділенням професійної освіти ВСП «Професійно-педагогічний фаховий коледж Глухівського НПУ ім. О. Довженка»; групові керівники та методисти від кафедри професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва – зав. кафедри, доц. Самусь Т. В., доц. Опанасенко В. П., доц. Маринченко Є. О.; провідний фахівець навчального відділу з практики Коваленко О. П. та консультант із психології Рябко Ю. В.

Модератором відеоконференції виступив факультетський керівник із практик доц. Опанасенко В. П.

Практиканти виконали всі поставлені перед ними завдання практики, а саме: 

1. Ознайомились з документацією (планами роботи закладу, виховної роботи з групою, виробничого навчання, переліком навчально-виробничих робіт тощо); матеріальною базою (кабінетами, майстернями, лабораторіями та їх устаткуванням, наповненістю класів на платформі Googl classroom); особовими справами здобувачів; розкладом навчальних занять у групі; планом роботи методоб’єднань викладачів та майстрів виробничого навчання. 

2. Виконали завдання з психології, що спрямоване на розвиток у здобувачів освіти навичок здійснювати пошук наукової практично значущої інформації з різних джерел, у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, для вирішення професійних завдань, на розвиток здатності критично аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з метою подальшого її практичного використання.

3. Здійснили навчальну роботу з циклу професійно-практичної підготовки: підготували та провели заняття з виробничого навчання; провели спостереження та аналіз уроків майстрів виробничого навчання; підготували та провели позакласні виховні заходи; брали участь у виховній роботі  зі здобувачами освіти (планування виховної роботи на період практики, підготовка та проведення різноманітних видів і форм виховної роботи з фізичного, трудового, економічного, екологічного, естетичного, патріотичного, правового, морального виховання особистості відповідно до плану роботи навчального закладу).

4. Брали участь у семінарах, що проводились у період практики.

Під час захисту педагогічної практики студенти поділились враженнями від роботи в закладах професійно (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану, підготували доповіді й презентації проведених занять, виховних заходів, фото та відеоматеріали. Доповідаючи здобувачі освіти продемонстрували належний рівень своєї теоретико-методичної підготовки як майбутніх майстрів виробничого навчання, творчий підхід до виконання завдань, поділилися труднощами, що виникли під час проходження практик.

Таким чином, можна з впевненістю сказати, що практика створила реальні можливості для формування у здобувачів вищої освіти готовності до майбутньої професійної діяльності на місці майстра виробничого навчання.