Відбувся захист науково-педагогічної практики у закладах професійної (професійно-технічної)
та фахової передвищої освіти студентами 6М-Пр(М) групи

   9 квітня 2024 року відбувся захист практики (Науково-педагогічна у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти) студентами 6М-Пр(М) групи, спеціальності 015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології).

   В роботі конференції взяли участь: завідувач кафедри професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва Самусь Т. В., групові керівники та методисти: доценти Опанасенко В. П, Вовк Б. І. та Маринченко Є. О., керівник відділу практик від університету Бондаренко А. П. На звітну конференцію з практики були запрошені стейкхолдери від баз практик – голова циклової комісії агротехнічних дисциплін відділення агроінженерії ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ» Авраменко Євгеній Володимирович та завідувач відділення професійної освіти ВСП «Професійно-педагогічний фаховий коледж Глухівського НПУ ім. О. Довженка» Шилко Сергій Олексійович.

   Практика тривала з 04.03.2024 р. до 31.03.2024 р. Під час проходження практики магістранти здійснювали комплексне  вивчення системи освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, де здійснюється підготовка кваліфікованих робітників і фахівців сільськогосподарського виробництва, опановували передовий педагогічний досвід колективу бази практики, поглиблювали знання змісту дисциплін з технології виробництва і переробки продуктів сільського господарства та набували досвід їх викладання опановуючи на практиці методики проведення занять різного типу із застосуванням новітніх педагогічних технологій.

   Під час захисту звітів магістранти виступили зі своїми доповідями в яких розкрили особливості організації освітнього процесу баз практик, поділились педагогічним досвідом викладачів спецдисциплін, який вони опанували під час проведення занять та виховних заходів та продемонстрували результати своїх індивідуальних завдань, які перед ними були поставлені груповими керівниками практики та консультантом з психології.