Триває обговорення і удосконалення освітніх програм
12 лютого 2025 року на кафедрі професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва відбулося обговорення проєктів ОПП «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції» другого (магістерського) рівня й ОПП «Професійна освіта (Технологія виробництва і переробки продуктів сільського господарства)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

До обговорення робочою групою було запрошено стейкхолдерів, представників академічної спільноти структурних підрозділів університету та закладів-партнерів:
- Ігнатенко Сергій Віталійович – кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. директора ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту»,
- Рухленко Віктор Миколайович – кандидат сільськогосподарських наук, старший науковий співробітник, заступник директора з інноваційно-інвестиційного розвитку Інституту луб’яних культур Національної академії аграрних наук України,
- Туряниця Зоя Василівна – кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчально-виховної роботи, викладач фахових дисциплін ВСП «Професійно-педагогічний фаховий коледж Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка»,
- Запорожець Яніна Олексіївна – заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Білопільське ВПУ»,
- Чалий Вячеслав Іванович – завідувач відділення агроінженерії ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ»,
- Шилко Сергій Олексійович – завідувач відділення професійної освіти, викладач фахових дисциплін ВСП «Професійно-педагогічний фаховий коледж Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка»,
- Авраменко Євгеній Володимирович – голова циклової комісії агротехнічних дисциплін відділення агроінженерії, викладач спецдисциплін ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ»,
- Молошний Руслан Миколайович – викладач професійно-теоретичної підготовки ДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей»,
- Каркачов Валерій Тихонович – старший майстер ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО».
Під час активного обговорення відбувся обмін думками та пропозиціями щодо шляхів покращення програмних результатів освітньо-професійних програм через використання педагогічних і виробничих інновацій у викладанні освітніх компонентів, удосконалення практичної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, вибіркової складової освітніх програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, аспектів міжнародної, внутрішньої академічної мобільності та неформальної освіти.







