Зі святом!! Хай Святий Миколо бережу усіх вас!!!!

 

 

Особливості дистанційного навчання студентів
ОПП 015 «Професійна освіта (Будівництво)»
 
Бакалавр четвертого року навчання, спеціальності 015 Професійна освіта (Будівництво), студент 45 Пр (Б) групи Тимченко Віталій.
- Як для Вас проходить карантин?
«Під час карантину в Україні, я залишаюсь вдома заради свого здоров’я та здоров’я своїх рідних, навчаюсь дистанційно».
- Як, на Вашу думку, вплине карантин на професійну здатність випускників ЗВО в Україні?
«Вважаю, що кожен здобувач освіти, хто дійсно хоче працювати на якість, буде навчатись, незалежно від умов карантину. Адже, після закінчення університету перед кожним постане питання працевлаштування. Є час задуматись, розставити пріоритети».
- Як краще навчатись та розвиватись у період карантину в Україні?
«В умовах епідемії COVID-19 особливого значення набула дистанційна форма навчання. Викладачі роблять все, щоб студенти продовжували отримувати знання ефективно, а головне безпечно. Дистанційні освітні ресурси дають можливість безпосереднього спілкування студентів з викладачем, неперервного контролю якості засвоєних знань, здійснення індивідуального підходу в навчанні, адаптації навчального матеріалу до особистого темпу засвоєння кожним студентом. Навчання може відбуватися у зручний час, виконуючи завдання за індивідуальними розкладом, з максимальною зручністю для всіх учасників освітнього процесу».
- У Вас є поради для викладачів?
«Викладачі прикладають багато зусиль для того, щоб карантин не відобразився негативно на знаннях студентів. Для кращого засвоєння інформації варто розширити види навчальної роботи, що використовуються при традиційному навчанні. Звичайні лекції можна замінити відеолекціями, слайд-лекціями; практичні заняття – індивідуальними комп’ютерними тренінгами, лабораторні заняття супроводити відео, щоб ми могли змогу бачити послідовність виконання роботи».
Звітна конференція 21.05.2020 кафедра ТПО
   На факультеті технологічної і професійної освіти 21.05.2020 р. в дистанційному режимі відбулася звітна конференція з педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти на робочому місці вчителя трудового навчання та технологій, інформатики. Магістранти групи 6М-Тз проходили практику в старших класах і звітувалися про виконану роботу о 13.00.
   Конференція була організована та проведена кафедрою технологічної та професійної освіти в форматі відео-конференції за допомогою сервісу Zoom.
   Відкривала захист практики модиратор конференції, доцент кафедри технологічної та професійної освіти О.М. Литвин.
На зв'язок вийшла більшість студентів вказаної групи, їх групові керівники, методисти з трудового навчання та технологій, методисти з інформатики, консультант з психології.
   Староста групи 6М-Тз Баканова Оксана виступила зі зведеним звітом усієї групи, розказала про проведені уроки та виховні заходи під час проходження магістрантами педпрактики. Також виступили усі бажаючі студенти цієї групи. Вони у своїх виступах не тільки звітувалися про виконану роботу, а й ділилися досвідом її проведення в умовах карантину, торкалися деяких проблемних питань, висловлювали пропозиції щодо покращення підготовки до педагогічної практики.
   Доповнили виступи студентів та дали оцінку їх роботі викладачі: Воїтелєва Г.О., Базурін В.М., Ільїна Н.М. Завдяки вдалому керівництву доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента АПН України В.П. Курок та злагодженій роботі всього колективу кафедри, конференція пройшла успішно, підсумки практики проведено.
 
 
 
 
 
 
 

   20 травня 2020 року видався насичений день для бакалаврів 21-Пр(К) групи ГНПУ імені Олександра Довженка, які навчаються на факультеті технологічної і професійної освіти, які навчаються за освітньою програмою – Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості). А дні дійсно були насиченими, адже упродовж освітнього процесу в цьому складному навчальному семестрі було поставлене завдання на розробку і виконання курсового проєкту з Технології швейних виробів. Мета якого – закріплення елементів науково-дослідної роботи студента, отримання додаткової інформації з дисципліни на стадії первинного наукового пошуку і демонстрація своєї готовності вирішувати теоретичні і практичні завдання зі своєї спеціальності. Під час захисту проєкту здобувачі освіти представили власне бачення на виконання даної роботи і її рішення при розробці моделей аналогів виробу, матриць, побудови основи креслення і його моделювання, складального креслення, а завершенням проекту був виріб, який дівчата не тільки розробили, але і науково – обґрунтовано описало в своїй роботі.  

Дорогі колеги-науковці! Щиро вітаю вас із Днем науки!
 
   Це свято ми відзначаємо у третю суботу травня і цьогоріч воно припадає на 16 травня. Ми всі пишаємося педагогами-науковцями нашого факультету, які є людьми творчої праці, ентузіастами, що не бояться експериментувати, досліджувати незвідане, є символом духовної свободи та розвитку особистості. Усі ми, від професора до здобувача освіти, є великою науковою родиною, що володіє величезним потенціалом для розвитку науки в Україні.
 Бажаю вам, дорогі науковці, міцного здоров’я, родинного затишку та добробуту!
З повагою, Борис Грудинін