СПИСОК НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Вовк Богдана Івановича, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри професійної освіти та технологій сільськогосподарського виробництва
Дисертація та автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук:
- Вовк Б.І. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ: Дис....канд. пед. наук: 13.00.04. Глухів, 2018. 324 с.
- Вовк Б.І. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Б.І. Вовк; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Глухів, 2018. 23 с.
Навчально-методичні видання
- Вовк Б. І. Організація самостійної роботи майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ: методичні рекомендації (для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта»). Суми, 2017. 122 с.
- Ігнатенко Г. В., Вовк Б. І., Маринченко Є. О. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з професійної педагогіки (для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта»). Суми, 2018. 53 с.
- Ігнатенко Г. В., Ігнатенко С. В., Логінов М. І. Росновський М. Г., Опанасенко В. П., Самусь Т. В., Вовк Б. І. Єрмоленко Є. І., Маринченко Є. О. Методичні рекомендації до проходження практик (для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта»). Суми, 2018. 144 с.
Статті в наукових збірниках, тези доповідей на конференціях
- Вовк Б. І. Самостійна робота майбутніх інженерів-викладачів як одна з умов формування самоосвітньої компетентності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2014. № 7 (41). С. 179–187.
- Вовк Б. І. Історичний аспект становлення та розвитку проблеми самоосвіти. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів, 2015. Випуск 28. С. 104–113.
- Вовк Б. І. Самоосвіта – запорука сформованості професійної культури майбутнього викладача практичного навчання ПТНЗ. Нові технології навчання: науково-методичний збірник. Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОН України. Київ, 2015. № 86 (Ч. 2). С. 32–36.
- Вовк Б. І. Мотиваційна складова самоосвіти майбутніх викладачів практичного навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград, 2016. № 147. С. 184–189.
- Вовк Б. І. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ. Вісник Черкаського університету. Черкаси, 2016. № 18. С. 24–31.
- Вовк Б. І. Опанасенко В. П. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ як умова формування самоосвітньої компетентності. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Мукачево, 2017. № 1 (5). С. 72–76.
- Вовк Б. І. До питання вивчення елементів готовності майбутніх інженерів-викладачів до самоосвіти. Молодий вчений. Херсон, 2015. № 2 (17). С. 30–33.
- Вовк Б. І. Діагностика професійно значущих якостей майбутніх інженерів-педагогів як засіб удосконалення їх професійної підготовки. Наука та сучасність: виклики ХХI століття: збірник наукових праць міжнародної конференції (Київ, 31 січня 2014). Київ, 2014. С. 121‒125
- Vovk B. Self-educational competence of the future engineering teachers. The 21st Century Challenges in Education and Science: матеріали ІІ науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами (Глухів, 28 травня 2014). Глухів, 2014. С. 86–89.
- Vovk B. Future engineers-pedagogues self-educational: the mechanizms and conditions of development. The 21st Century Challenges in Education and Science: матеріали ІІІ науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами (Глухів, 23 квітня 2015). Глухів, 2015. С. 164–167.
- Вовк Б. І. Керівна роль педагога у процесі самоосвітньої діяльності першокурсників. Міжнародна діяльність університетів як фактор інноваційного розвитку вищої школи: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної заочної конференції (Маріуполь, 18 вересня 2015). Маріуполь, 2015. С. 279–280.
- Вовк Б. И. Инновационная деятельность преподавателя вуза – основа развития самообразования. Актуальные проблемы технологического образования: компетентность, мастерство, инновации: материалы IV Международной заочной научно-практической конференции (Мозырь, 3 ноября 2015). Мозырь, 2015. С. 35–37.
- Вовк Б. І., Манько В. М. Самоосвітня компетентність як умова якісної професійної підготовки викладачів практичного навчання ПТНЗ. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали всеукраїнського науково-методичного семінару (Глухів, 6 квітня 2016). Глухів, 2016. С. 71–73.
- Vovk B. Self-development of іntendіng engineering teacher of practical training as a new trend in the professional education. The 21st Century Challenges in Education and Science: матеріали ІV науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами (Глухів, 14 квітня 2016). Глухів, 2016. С. 215–218.
- Вовк Б. І. Сутність та структура самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук: матеріали VI Міжнародної інтернет-конференції молодих учених і студентів (Глухів, 27–29 вересня 2016). Глухів, 2016. С. 48–52.
- Вовк Б. І. Самоосвіта майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ як складова професійного розвитку. Формування готовності педагогічних працівників професійних навчальних закладів до професійного самовдосконалення: матеріали науково-практичного семінару (Глухів, 6 жовтня 2016). Глухів, 2016. С. 76–78.
- Vovk B. Professionally significant qualities of intending technical schools engineer-teachers practical training. The 21st Century Challenges in Education and Science: матеріали V науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами (Глухів, 20 квітня 2017). Глухів, 2017. С. 222–224.
- Вовк Б. І. Реалізація педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів практичного навчання ПТНЗ. Сучасна гуманітаристика: матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Переяслав-Хмельницький, 28 квітня 2017). Переяслав-Хмельницький, 2017. С. 23‒26.
- Вовк Б. І. Професійний саморозвиток майбутнього інженера-викладача практичного навчання. Проблеми та перспективи сучасної технологічної, професійної освіти, культури та дизайну: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (Полтава, 15 травня 2017). Полтава, 2017. С. 49‒53.
- Вовк Б. І. Застосування принципу проблемності під час викладання лекцій як шлях формування готовності до самоосвіти. Глухівські наукові читання – 2017. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук: матеріали VII Міжнародної інтернет-конференції молодих учених Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (Глухів, 4–6 грудня 2017). Глухів, 2017. С. 10–13.
- Вовк Б.И. Организация вводный инструктаж во время производственного обучения с применением инновационных подходов. Содружество наук. Барановичи-2018: материалы XIV Международной научно-практической конференции молодых исследователей (Барановичи, 17 мая 2018). Барановичи, 2018. Ч2. С. 35-37.